.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تاکید استاندار مازندران برساخت ساحل پرورشي

استاندار مازندران گفت: از ظرفيت بخش خصوصي در توسعه بندر نوشهر بايد استفاده كرد و با جدي گرفتن ساحل پرورشي محور جديدي را در درياي مازندران با لحاظ زيست محيطي ايجاد كنيم.

به گزارش روابط عمومي استانداري مازندران، گزارش يك روزه حضور استاندار مازندران در شهرهاي غرب مازندران توسط سامانه اطلا‌ع‌رساني استانداري تشريح شد.
سيد‌علي‌اكبر طاهايي استاندار مازندران در نخسيتن روزهاي كاري خود به ديدار ائمه جمعه كه در چالوس گردآمده بودند، رفت.
وي در مسي رچالوس به تكيه معصوم‌زاده فريدون كنار رفت و با اداي احترام به مقام شامخ شهداي اين شهر بر سرمزار مرحوم مهندس مجد آرا همكار سابق ايشان در استانداري مازندران و مجلس سوم شوراي اسلامي و سردار حاج حسين بصير قائم مقام لشگر۲۵ كربلا به عنوان همرزم خود در دوران جنگ رفت و به براي شادي ارواح طيبه آنها درود فرستاد.
طاهايي در چالوس نيز در همايش ائمه جمعه استان از علما و روحانيون فقيد مازندراني از خطيبان جمعه به‌ عنوان مشاوران خود نام برد و گفت: در دوران مسئوليت خويش اصل را بر ثبات مديران مي‌گذارم ولي براي انتخاب مسئولان جديد شهرستاني در چارچوب مقررات از امامان جمعه مشورت خواهم گرفت.
وي در ادامه منش رئيس جمهور در مديريت را الگوي همه روساي دستگاه‌هاي اجرايي اعلام كرد و گفت: بايد در امور استاني جهشي قدم برداريم و نبايد فقط ژست مديران را به خود بگيريم بلكه بايد به فكر نوكري و خادمي مردم باشيم و هركس در اين مسير كم آورد مي‌تواند از قطار حركت پياده شود.
استاندار مازندران به گلزار شهداي چالوس رفت و به مقام شامخ شهيدان اداي احترام كرد و بعد از قرائت فاتحه بر سر مزار والدين خويش به ديدار خانواده سه شهيد ظهوري رفت.
طاهايي در ميان مردم منطقه رفت و به حرف آنها درباره مشكلات محله از جمله معضل فاضلاب مجتمع‌هاي مسكوني گوش داد و دستور پيگيري براي برطرف شدن آن را به مديرعامل آب و فاضلاب شهري استان داد.
استاندار مازندران در اين ماموريت يك روزه به نوشهر رفت و در نشستي با سرمايه‌گذاران و صاحبان صنايع دستور پيگيري مشكلات آنها را صادر كرد.
وي با اعضاي ستاد احمدي‌نژاد نيز بدون حضور فرماندار شهرستان نوشهر و هيئت همراه به‌ صورت كاملا خصوصي و صميمانه ديدار و گفتگو كرد.
طاهايي در نوشهر نيز به ديدار پدر دو شهيد ديوسالار، پوراكبر رضوي و نيز شهيد گردكلي رفت و ياد شهداي آنها را گرامي داشت.
استاندار مازندران بعد از اقامه نماز مغرب و عشاء در مسجد جامع نوشهر به بندر اين شهر رفت و از جزئيات طرح‌هاي توسعه‌اي بندر پرسيد و گفت: بايد با تسريع درروند عمليات عمراني اين بنگاه اقتصادي آن را قبل از سال ۱۳۹۴ به بهره‌برداري برسانيم.
طاهايي گفت: از ظرفيت بخش خصوصي در توسعه اين بندر بايد استفاده كرد و با جدي گرفتن ساحل پرورشي محور جديدي را در درياي مازندران با لحاظ زيست محيطي ايجاد كنيم.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.07 seconds.